Premio Infantil y Juvenil de Investigación

"ISABEL GALLARDO"

V Premio Isabel Gallardo.jpg

El premio de Investigación Isabel Gallado es una muestra más de la Federación Extremeña de Folklore para inculcar valores a nuestros jóvenes y despertar en ellos el amor a su tierra y puedan descubrir aspectos de su pasado, muy valiosos hoy día.

 

Este premio, concebido para despertar el interés de los más jóvenes en las tradiciones de sus pueblos, es el comienzo de una labor investigadora, que dará sus frutos en un futuro, en el cual se ponga de manifiesto el valor de conservación y la difusión de la historia de cada región o comarca de nuestra Extremadura.

 

Gracias a la colaboración del Ayuntamiento de Villanueva de la Serena, principal patrocinador de este premio, la Federación Extremeña de Folklore acerca al colectivo infantil y juvenil, con edades hasta los 18 años, este concurso singular y comprometido con las tradiciones y el pasado de Extremadura.

El premiu de Vestigaeru Isabel Gallardo es una muestra más dela Federación Estremeña de Folclori pa incucal valoris ala nuestra joventú i dispertal en ellus el amol ala su tierra i que puean atopal aspetus del su passau, mu valorosus ogañu.

Esti premiu, pensau pa dispertal el enterés delos más nuevus enas tradicionis delos sus puebrus, es el emprencipiu duna lavol vestigaora, que dará el su frutu nun huturu, nel qual quei polo craru la emportancia dela conserva i del difundimientu dela estoria de ca región o comarca dela nuestra Estremaúra.

Gracias dela calavoración del Conceju de Villanueva la Serena, pairinu prencipal d'esti premiu, la Federación Estremeña de Folclori allega al coletivu enfantil i jovenil, con edais ata los 18 añus, esti concussu únicu i en compromissu conas tradicionis i el passau d'Estremaúra.

SECCIONES

BASES

edición 2020

TRABAJOS

ganadores

BIOGRAFÍA

dña. isabel gallardo

  • Facebook
  • YouTube