Premio de Fotografía

"FESTIVAL FOLKLÓRICO DE LOS PUEBLOS DEL MUNDO"

xiii concurso fotografia.jpg

Este concurso nace con la pretensión de poner en valor el patrimonio cultural y artístico de los países que nos visitan en el FESTIVAL FOLKLÓRICO DE LOS PUEBLOS DEL MUNDO DE EXTREMADURA, recorriendo cada año multitud de localidades de nuestra región.

 

De esta forma obtenemos un legado gráfico de todas las agrupaciones que durante todas las ediciones del Festival han pasado por el mismo.

 

Este premio está pensado para todas aquellas personas, profesionales o aficionados a la fotografía, que asistan a cualquiera de las actuaciones de estos grupos, siendo la fotografía ganadora la que ilustre el cartel de este Festival en la siguiente edición.

Esti concussu tien nacencia cona pretensión de valoreal el patrimoniu coltural i artísticu delos paísis que mos vesitan en el FESTIVAL FOLCLÓRICU DELOS PUEBRUS DEL MUNDU D'ESTREMAÚRA, bandeandu ca añu una tupa de localiais dela nuestra región.

 

 

D'esta horma tenemus un legau gráficu de tolos bandus que doranti tolas edicionis del Festival an passileau por el propiu.

 

 

Esti premiu está pensau pa toas aquellas pessonas, professionalis o empicás ala fotografía, que acúan a qualisquiera delas atuacionis d'estus bandus, huendu la retrataúra ganaora la que adorni el letreru d'esti Festival ena edición siguienti.

SECCIONES

BASES

edición 2020

GANADORES

ediciones

  • Facebook
  • YouTube