Premio

"CANDIL DE PLATA"

Cartel XIII CANDIL DE PLATA - 2021.jpg

El premio Candil de Plata es un galardón que otorga la Asamblea de la Federación Extremeña de Folklore a aquellas personas o entidades que han tenido una especial relevancia en el Folklore, tanto por su difusión, defensa, promoción, investigación o cualquier otra faceta que ayude a mantener nuestras tradiciones.

 

Los candidatos a recibir este galardón son propuestos por agrupaciones pertenecientes a la F.E.F. y dichas propuestas deben estar respaldadas por tres agrupaciones más, que será votada en Asamblea General.

 

Un reconocimiento sencillo y humilde que pone en valor el trabajo de aquellas personas e instituciones por poner en valor las tradiciones de nuestra Extremadura y que han dedicado su tiempo en ofrecer a las generaciones venideras un camino a seguir para continuar potenciando y defendiendo nuestro legado cultural.

El premiu Candil de Prata es un galardón que atorga la Assamblea dela Federación Estremeña de Folclori a aquellas pessonas o entidais que aigan teníu una relevancia especial en el Folclori, mesmu pol difundimientu, l'afiamientu, la promovición, el vestigaeru o por qualisquiera otru mestel que aporti pa condural las nuestras tradicionis.

 

Los candilatus a recebil esti galardón sonin propuestus por bandus dela F.E.F., i estus proponimientus devin d'estal sostribaus de tres bandus más, que sedrán votaus en Assamblea General.

 

Una reconocencia cenzilla i umildi que valorea el trebaju d'aquellas pessonas i estitucionis por valoreal las tradicionis dela nuestra Estremaúra, i que aigan endedicau el su tiempu a muestral alas generacionis venieras un andil a siguil pa acontinal a ahotal i afial la nuestra ereá coltural.

SECCIONES

BASES

edición 2020

EDICIONES

anteriores

  • Facebook
  • YouTube